Socanům došly peníze na kampaň

středa 30. září 2009 06:59

Poslední dva tři dni víceméně se na libovolném českém webovém serveru opakuje stejný jev. Diskuse pod jakýmkoli článkem "kdosi" tapetuje spamem - tedy odkazy na webové stránky spravované a vytvářené ČSSD k naházení bláta na jejich politické odpůrce.

Adresy těch stránek nebudu opakovat, koneckonců, jistě jste na ně narazili sami. Obsah odkazů je v podstatě totožný a přestože autor průběžně střídá nicky, spam je vkládán z dohledatelných IP adres a není třeba spekulovat nad jeho totožností. Kancelář ČSSD to nejspíš popře a bude tvrdit, že jde o falešné obvinění. Já si myslím své.

Jde-li o obsah těch kampaňovitých webů, docela dobře dokládají úroveň svých tvůrců. Bahnění se v nechutnostech, propírání reálných i vymyšlených kauz protivníka, směska polopravd, nepopiratelných pravd i evidentních lží s jediným zřetelným vyústěním: ODS jsou lumpové, zato my, ČSSD, jsme parta schopných, čestných  a bezúhoných borců, kteří jediní dokážou naši zemi vyvést z katastrofy (kterou jsme sami z velké části zavinili... tedy to nedodávají).  

Ale vlastně je mi to jedno. Prostě když si jdu přečíst článek (a následnou diskusi) o pěkném filmu, o opeřených dinosaurech či tsunami v tichomoří, odmítám koukat na vyzvracné spamy JAKÉKOLI politické strany. Chápu, že asi nastala situace, že ČSSD utratila stovky milionů za volební kampaň na volby, které pak sama znemožnila, ale co je mi do toho? Předpokládám, že píároví manažeři velkých stran žijí v zajetí představ, že národ potřebuje mít trvale na očích jména vyvolených, jejich Photoshopem vyžehlené tváře a duté hlášky a volební sliby. Jestli to ti chlápci čtou (pochybuju, žijou svůj svět), vězte:

80% občanů se nenechá ovlivnit ŽÁDNOU kampaní, je předem rozhodnuto a je rozhodnuto především podle chování stran v předchozím období, ti vzdělanější k tomu načítají obsah volebního programu. Ne všichni z nich přijdou k volbám, nicméně ani to kampaně neovlivní.

10% občanů je předem rozhodnuto k volbám nejít. Hotovo. V jejich případě je kampaň také k ničemu.

10% občanů je nerozhodnutých a nechá se aspoň částečně ovlivnit lecčíms, tedy i kampaní.

Rozumně vzato - ty desítky nebo stovky milionů strany vyhazují při pokusu ovlivnit 10% voličů. Jejich strašidelný tlak na pilu a ochota použít jakoukoli prasárnu, včetně spamování, si odůvodňují snahou o lapení 10% voličů. Víte, já být manažer a takhle se chovat moje firma, tak celé pí ár oddělení vypráskám z baráku. Já bych se totiž okamžitě přestal starat o těch 10% a smrtelně vážně začal řešit těch hlavních 80%. Řídí se chováním strany v mezivolebním období a volebním programem. Pánové, opakujte si to před spaním. Chce-li strana uspět, musí se chovat tak, aby si lidé lídrů strany mohli vážit a v čele státu je chtěli vidět.

Chcete-li těch 80% voličů znechutit, chovejte se dál jako arogantní buřtíci a pak narvěte miliony do zbytečných kampaní, případně se propůjčte k vyloženě protizákonné formě kampaně - jakou spam bezesporu je. A všechny adminy i čtenáře vyzývám: Pojďte těmhle metodám utnout tipec, mažme je z diskuzí, hlasme je adminům jako spam. Dejme jim najevo, že hranice přijatelnosti jsou už stokrát překročené. 

Tomáš Houška

Tencokida HnujK výběru veřejných nečinitelů (volbám)20:5417.1.2010 20:54:53
sedivakBylo by dobré,15:1830.9.2009 15:18:11

Počet příspěvků: 2, poslední 17.1.2010 20:54:53 Zobrazuji posledních 2 příspěvků.

Tomáš Houška

Tomáš Houška

Blog je místo, kde glosuju to, co mě na světě baví a zajímá. Hudbu, film, historii.

Pedagog, spisovatel, scénárista, režisér... vypravěč. Nevěřící Tomáš. Kromě filmu dělám hodně netradiční teambuilding a pro školy mám nabídku akcí k mediální a filmové výchově. Ve volných chvílích kutím po kouskách knížku Dějepis pod lavicí, jejíž stručné střípky tu a tam utrousím i na blog.

REPUTACE AUTORA:
0,00

Seznam rubrik

Tipy autora

tento blog
všechny blogy

Pošlete mi vzkaz

Zbývá vám ještě znaků. Je zakázáno posílat reklamu a vzkazy více bloggerům najednou.